قوانین هنرمندان

ارائه درخور آثار خلاقانه و مفهومی هنرمندان در راس ارزش‌های پسین قرار دارد و تمام سعی خود را داشته تا مسیر همکاری خود را با هنرمندان شفاف سازد.

تمامی قوانین در راستای ارائه و فروش حرفه‌ای آثار تنظیم گردیده‌اند. لذا خواهشمند است با دقت لازم مطالعه شوند.

ارائه آثار

پسین برای  ارائه‌ مناسب آثار، فرمی با عنوان «فرم مشخصات محصول» طراحی کرده و در اختیار هنرمندان قرار می‌دهد. هر محصول از آغاز اجرای ایده در طول زمان تولید، این فرم را همراه خود دارد که در هر مرحله، اطلاعات و جزئیات محصول توسط هنرمند در آن اعمال می‌شود. این فرم راهنمای اصلی تیم پشتیبانی سایت، جهت ارائه دقیق اثر خواهد بود. لذا با نهایت دقت تکمیل شود.

برند پسین دو مسیر را برای تصویربرداری از آثار در اختیار هنرمندان قرار داده است؛

  1.  باتوجه به معیارهای مشخص شده در دستورالعمل عکاسی(که در اختیار شما گذاشته می‌شود)، تصویر اثر خود را تهیه و آن را بارگذاری نمایید.
  2.  آثار خود را با راهنمایی پشتیبان سایت پسین به راحتی بارگذاری کنید.

توجه

هنرمندان توجه داشته باشند که تصاویر آثار خود را پیش از ارائه در سایت فروشگاهی زیورآلات پسین، در بسترهای دیگر به اشتراک نگذارند. بنابراین پس از بارگذاری محصول در سایت پسین، تبلیغ پست مورد نظر، در هر بستری مجاز می‌باشد.

نحوه محاسبه قیمت

با توجه به هنری بودن آثار ارائه شده در وبسایت پسین، قیمت رسمی و مصوبی برای روش‌های طراحی و تولید آثار وجود ندارد. از این رو هنرمند باید توجه داشته باشد که قیمت تمام شده تولید را مطابق  با فرم مشخصات محصول و همکاری و تأیید تیم مدیریت برند پسین نهایی سازد. (فرم مشخصات محصول پس از ثبت‌نام نهایی در اختیار  هنرمند قرار می‌گیرد.)

لذا تاکید می‌شود برای کسب مزیت رقابتی محصول و اثر خود، هزینه‌های مربوطه را در فرم مشخصات محصول، با نهایت دقت تکمیل شود.