سیاست حفظ حریم خصوصی

برند پسین با تأکید و تلاش جهت حفظ و رعایت حریم شخصی کاربران، برای ثبت سفارش، ارسال نقد و نظرات یا بهره از برخی امکانات سایت، اطلاعاتی نظیر نام، شماره تلفن، ایمیل و آدرس را از کاربر درخواست می نماید.

از آنجا که تمامی فعالیت‌های پسین قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌پذیرد، وارد کردن این اطلاعات لازم است تا خدماتی معتمد و ایمن به کاربران ارائه گردد.

 

مشتریان میتوانند اطلاعات شخص دیگری را برای تحویل سفارش وارد کنند و پسین تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. همچنین تمامی اطلاعات تنها توسط پسین استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی‌گیرد.

حفظ نام کاربری و رمز عبور بر عهده‌ی کاربر است بنابراین جهت عدم سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای کسی افشا سازند. در صورتی که کاربر سیمکارت خود را تغییر دهد، توجه داشته باشد که در پروفایل شماره جدید را ثبت نماید. 

 

اطلاعات و مشخصات فنی آثار عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پسین، جهت اطلاع و انتخاب آگاهانه مشتریان ارائه گردیده است. مالکیت معنوی محتویات سایت پسین مانند تصاویر، آثار، عناوین و بیانیه‌ها، لوگو و داده‌های تخصصی، جزیی از اموال این فروشگاه محسوب می‌شوند. چنانچه مایلید از محتویات سایت پسین جهت مقاصد علمی و تجاری بهره ببرید، لازم است با هماهنگی مدیریت سایت این عمل صورت پذیرد. 

 

توجه نمایید که 09162801843 شماره ای است که پسین از طریق آن برای مشتریان خود پیام ارسال میکند. لذا دریافت هرگونه پیام با هر شماره دیگری تحت عنوان پشتیبانی زیورآلات پسین، تخلف و سواستفاده از نام پسین است و در صورت دریافت چنین پیامی، لطفا جهت پیگیری قانونی آن را به پشتیبانی سایت اطلاع دهید.

 

اعتماد کاربران در رأس ارزش‌های برند پسین است. چنانچه سوالی در رابطه با سیاست حفظ حریم خصوصی دارید، از طریق راه های ذکر شده در صفحه “تماس با ما” با پشتیبانی پسین در ارتباط باشید.

همواره تلاش ما بر این است به صورت پایدار، با تعهد به اعتماد شما کاربران محترم، رضایت و آسودگی خاطر در خرید اینترنتی را برای شما به ارمغان آوریم.