قوانین و مقررات وبسایت پسین

ضمن تشکر از همراهی شما با برند پسین، سعی ما بر این است تا تجربه مثبت و خوشایندی را همراه با آگاهی، برای شما فراهم سازیم.

قوانینی که در وبسایت برند پسین درج شده، باتوجه به خدمات این وبسایت تظیم گردیده است و استفاده شما از آن، به منزله پذیرش این قوانین است. لذا خواهشمندیم جهت آگاهی کامل و بهره‌وری، این قوانین و شرایط را به دقت مطالعه فرمایید.

تمامی فرآیندهای فروشگاه اینترنتی پسین مطابق و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است که فعالیت در این حوزه به معنای توافق کامل با آن می‌باشد.

ضوابط سایت

1- مسئولیت مربوط به محتوایی که در وبسایت پسین قرار دارد، شامل تصاویر، محتوای متنی،قیمت محصولات و هرنوع محتوای دیگر بر عهده برند پسین است و هرگونه تخلف از قوانین جاری کشور را پاسخگو خواهد بود.

2- در راستای قانون مالکیت فکری و احترام به مالکیت مادی و معنوی برند پسین ، تمامی محتوای درج شده در سایت شامل تصاویر، آثار، عناوین و بیانیه‌ها، لوگو و داده‌های تخصصی جزیی از اموال این فروشگاه محسوب می‌شوند. چنانچه مایلید از محتویات سایت پسین جهت مقاصد علمی و تجاری بهره ببرید، لازم است با هماهنگی مدیریت سایت این عمل صورت پذیرد. 

3- در صورت وجود خطا در درج قیمت و ارزش کالا، پسین مختار است که سفارش را لغو نماید و مبلغ آن را به حساب مشتری عودت نماید. کاربر با ورود به سایت پسین پذیرفته است که از این موضوع آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

قوانین و ضوابط کاربران:

1- خریداران در تمامی روزهای هفته و در 24 ساعت شبانه روز امکان خرید از وبسایت را دارند.

 2- ارسال محصول تنها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 4 بعداز ظهر و پنجشنبه‌ها از 8 صبح تا 12 ظهر انجام می‌پذیرد.

3- کاربران توجه داشته باشند که هنگام سفارش محصول، فرم سفارش و آدرس ارسالی کالا بادقت، صحیح و به‌طور کامل وارد شود. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود.

تبصره 1:

کالا صرفا به آدرس ثبت شده توسط کاربر ارسال خواهد شد و پس از پردازش و خروج کالا از سیستم امکان تغییر آدرس حتی به صورت تلفنی وجود نخواهد داشت.

تبصره 2: 

پسین می‌تواند در روند ارسال کالا، جهت تکمیل و یا رفع نقص اطلاعات با مشتری تماس برقرار نماید.

4- روند انجام پردازش سفارش و آماده سازی خرید، فقط در صورتی انجام خواهد شد که کاربر خرید خود را نهایی کرده باشد، در غیر اینصورت سبد خرید بعد از 24 ساعت به طور خودکار خالی خواهد شد.

5- اطلاعات مربوط به هزینه حمل کالا و حداقل سفارشات مشمول ارسال رایگان در صفحه هر محصول درج شده است.

شرایط بازگشت کالا:

در صورت نیاز به مرجوع نمودن کالا پس از خرید، به شرط اینکه سالم بوده و از جعبه و بسته بندی خود باز نشده باشد، و کالای بسته بندی شده تغییر ماهیت نداده باشد، تا مدت 48 ساعت پس از تحویل، قابل مرجوع خواهد بود.
کالاهایی که در اثر استفاده نابجا دچار ایراد ظاهری یا مشکل شوند، تحت هیچ عنوان قابل مرجوع نخواهند بود. 

توجه: هزینه مرجوع کردن کالا به عهده مشتری است. 

توجه: باید توجه داشت که وارد کردن شماره کارت بانکی در قست اطلاعات شخصی برای بازگشت هزینه محصول ضروری است.

قابل توجه است که قوانین مندرج در این سایت ممکن است در طول زمان تغییر کند. این تغییرات در همین صفحه درج و به‌روزرسانی می‌شود و آگاهی از این تغییرات بر عهده کاربر است.