پاسخ به پرسش‌های احتمالی شما

یکی از معانی واژه پسین، متأخر یا آخرین است؛ از این رو برند پسین در نظر دارد فاخرترین طرح‌ها را ارائه نماید که همین موضوع باعث شده مسیر متفاوتی در حوزه‌های فعالیتی این برند ایجاد کند. پس میتوان دریافت که طراحی محصولات، منحصر به هنرمندان این برند بوده و کپی یا برابر آن را قبل از ارائه در سایت زیورآلات پسین، جایی نمی‌توان یافت.

پس از ثبت خرید محصول، اطلاعات شخصی و آدرس دقیق، سفارش شما از طریق فروشنده‌های فروشگاه پسین پیگیری شده و شما به‌راحتی می‌توانید مراحل آماده‌سازی تا تحویل محصول را در پنل کاربری خود به شرح زیر دنبال کنید:

وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه پیگیری سفارش را انتخاب کنید.

گزینه جزئیات مربوط به کالای خریداری شده را انتخاب نمایید. در این قسمت امکان پیگیری سفارش از آماده سازی تا ارسال محصول وجود دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود، سفارش یا مرسوله‌ای که از خرید آن منصرف شدید را لغو نمایید.

در این مرحله، از قسمت تیکت‌ها وارد گزینه لغو سفارش شوید و کد محصول و شماره کارت (جهت بازگشت وجه) را وارد نمایید.

درخواست شما بررسی می‌شود و در صورت داشتن شرایط مذکور، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

توجه داشته باشید برای لغو سفارش باید تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، در خواست خود را ثبت نمایید. در غیر این صورت پس از پردازش و خروج کالا از سیستم، امکان لغو سفارش و تغییر آدرس حتی به صورت تلفنی وجود نخواهد داشت.

در وبسایت صنایع دستی پسین به راحتی میتوان از طریق درگاه زرین پال پرداخت خود را به صورت کاملاً امن انجام دهید.

ارسال سفارشات بالای 2.000.000 تومان رایگان است. ( تنها ارسال به یک مقصد )

در دیگر موارد، هزینه‌های پستی طبق تعرفه‌های پستی هر استان محاسبه خواهد شد و در مراحل خرید به صورت خودکار توسط وبسایت محاسبه و بر قیمت نهایی اضافه خواهد شد.

این امکان وجود دارد که در صورت داشتن سفارشی خاص، از طریق راه‌های ارتباطی سفارش خود را با پشتیبانی سایت در میان بگذارید و تایید سفارش یا عدم تایید آن را دریافت کنید.

درصورت داشتن سفارشات عمده که بیشتر از حدِ تنظیم شده در سایت هستند، می‌توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

توجه داشته باشید که طبق سیاست‌های برند پسین، به دلیل حفظ ارزش هنری آثار و جلوگیری از سِری کاری و تکرار تولید بیش از اندازه یک نمونه طرح، نهایتاً امکان تولید بیست قطعه از هر نمونه اثر وجود دارد.

محوریت برند پسین صنایع دستی است و به شما این اطمینان را می‌دهیم که دست، نقش اصلی را در تولید تمام محصولات ارائه شده توسط وبسایت و شبکه های اجتماعی پسین ایفا می‌کند.

 قابل توجه است لوازم جانبی که بیشتر در موضوع ارائه محصولات کاربرد دارند مانند بسته بندی، زنجیر، قفل و وارد محدود دیگر، صنعتی هستند؛ اما تیم پسین در تلاش است در آینده ای نزدیک نمونه های نفیس دست‌سازی از این موارد را به‌صورت جداگانه‌ برای علاقه‌مندان ارائه نماید.

عمده سنگ هایی که در ساخت زیورآلات پسین استفاده می‌شود از سنگ‌های مرغوب هستند. اگر در موارد خاصی از مواد و مصالح مشابه سنگ‌های قیمتی و کمیاب استفاده شود، حتما در شناسنامه و ویژگی‌های محصول ذکر می‌گردد.

باتوجه با ماهیت فلز و سنگ میتوان دریافت که از استحکام ضعیفی برخوردار نیستند و از لحاظ شکنندگی خیلی جای نگرانی نیست.

” لذا باید توجه داشت در بعضی از محصولات که از ظرافت بالایی برخوردارند، امکان تغییر فرم یا پاره شدن وجود دارد.”

مواردی که در نگهداری محصولات این برند مؤثرند:

      1- در معرض فشار زیاد قرار نگیرند.

      2- با مواد شوینده قوی مانند اسیدها در تماس نباشند.

      3- به مدت طولانی در جای مرطوب نگهداری نشوند.

از آنجا که هیچ ماده‌ای در طول زمان بدون تغییر نخواهد ماند، فلزات و سنگ‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، اما تیم زیورآلات پسین در تلاش است که از مواد مرغوب در ساخت آثار خود استفاده نماید. نکته حائز اهمیت این است که شیوه نگهداری از محصول در افزایش طول عمر و همچنین ظاهر محصول مؤثر می باشد.

توجه:

امکان دارد چند روز پس از دریافت محصول، احساس کنید تغییر رنگ داده و کمی تیره تر از روز اول شده است، که اصلا جای نگرانی نیست. در این شرایط دو راه پیش روی شما وجود دارد:

1- اگر جنس فلز برنج و یا مس باشد، این تغییرات مربوط به ماهیت و ذات ماده است که در مجاورت با اکسیژن، تغییرات اندکی در رنگ آن احساس می‌شود. طبق تحقیقات و نظرسنجی‌ها، اکثر افراد هنردوست بخاطر طبیعی‌تر بودن تغییرات رنگی در محیط آزاد، این تغییرات را ناپسند ندانسته و سعی در تغییر یا برگشت آن به حالت اولیه ندارند.

          2- راه دومی که می‌توانید انتخاب کنید، برگرداندن به حالت اولیه هست که در بخش بعد، به صورت کامل‌تر به این موضوع پرداخته ایم.

باتوجه به جنس محصول یا اثر هنری که از این وبسایت تهیه کرده اید، چند پیشنهاد وجود دارد؛

 

الف) تمیز کردن فلز برنج

           1- توسط یک تکه پارچه نخی به دفعات سطح مورد نظر محصول مالش دهید تا به شفافیت دلخواه شما برسد.

           2- در صورتی که به نتیجه دلخواهتان نرسیدید، از مواد شوینده مانند انواع مایع ظرف شویی‌ها می‌توانید استفاده کنید. در نظر داشته باشید بعد از استفاده از مواد شوینده و آب، رطوبت محصول را فوراً بگیرید که باعث ایجاد لکه روی محصولتان نشود.

           3- اگر دو مرحله قبل رضایت شما را جلب نکرد، می‌توانید از مواد شوینده قوی‌تر مانند جوهرنمک های معمولی استفاده کنید که این عمل را به دلیل مضر بودن خاصیت اسیدی بالایی که دارند، پیشنهاد نمی‌کنیم. اما اگر بر انجام آن مصر بودید، حتما شرایط استفاده از آن را در سایت‌های مختلف مطالعه کنید.

 

ب) تمیز کردن فلز مس

        1- با یک تکه پارچه نخی به دفعات، سطح مورد نظر را مالش دهید تا به شفافیت دلخواه شما برسد.

         2- برای تمیز و شفاف کردن محصولاتی که از مس در ساخت آنها به کار رفته است، می‌توانیم از محلول آبلیمو و نمک نیز استفاده کنیم. مقدار کمی از این محلول را می‌سازیم، سپس پارچه نرمی را از این محلول خیس می‌کنیم و سطح مورد نظر را با آن مالش می‌دهیم. پس از چند ثانیه شاهد تغییر رنگ در آن هستیم. بعد از اینکه به نتیجه مطلوب رسیدید، قطعه را با آب و مواد شوینده معمولی بشویید تا آثار محلول آبلیمو و نمک کاملا از بین رود و بلافاصله آن را با استفاده از پارچه نرم، خشک کنید.

 

      ج) تمیز کردن فلز نقره

        برای تمیز کردن نقره، کافی است یک تکه پارچه نخی را به دفعات روی سطح مورد نظر بکشید تا به شفافیت  دلخواه شما برسد.

 

توجه:

اگر در محصول شما از سنگ های فیروزه استفاده شده است از تماس مواد شوینده و چرب به آن جداً خودداری کنید و روند تمیزکاری این نمونه آثار را به افراد متخصص واگذار کنید.

تیم زیورآلات پسین نیز این مراحل را برای محصولات خود به صورت رایگان ارائه می‌دهد و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد. (تنها هزینه‌های پستی و انتقال اثر بر عهده مشتریان است.)